Pogoji poslovanja
Splošni pogoji trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika trgovine ter poslovni odnos med ponudnikom (podjetjem Gemcom k.d.) in kupcem (vami). S trgovino upravlja podjetje Gemcom k.d.
Načini plačila
- Plačilo ob povzetju
- Plačilo z nakazilom na transakcijski račun
- Plačilo preko Paypala
- K
Cene
Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o trenutnem stanju naročila: V obdelavi). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Postopek nakupa
S prvim nakupom obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo (se registrira) in se strinja s pogoji poslovanja.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Da sta bila registracija in naročilo za prvi nakup uspešna, vas obvestimo po elektronski pošti. Prav tako vas po e-pošti obveščamo o vseh nadaljnjih korakih, dokler naročila ne odpošljemo.
Če geslo že imate, torej je prvi nakup že za vami, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupovanjem.
1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, poslan pa mu je tudi povzetek naročila. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo v obdelavi: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago poslano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Pravica do odstopa od nakupa, vračila blaga
Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ponudnika najkasneje v 14 dneh obvesti, da bo vrnil kupljeno blago. Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 30 dneh od obvestila o vračilu blaga.
Možnost odstopa od nakupa je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje – v tem primeru nakup reklamirate.
Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno, v obratnem primeru kupnine ne vračamo!!!
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.